Saturday, January 14, 2012

Safe Deposit Box (SDB)

Korang masih tercari-cari tempat yang paling selamat untuk menyimpan benda-benda yang berharga? SDB adalah tempatnya! Aku sebenarnya da lama mencari peti simpanan ni.Alhamdulillah, aku sudah jumpa! Safe Deposit Box (SDB) terletak di dalam bangunan Summit yang terletak ditingkat 2..Mula-mula sampai,pergh...orennya...warna yang menyerlah dan timbul..alang-alang da sampai sini,banyak benda aku tanya dekat pekerja situ..sesambil tu,aku snap beberapa gambar untuk korang lihat sendiri produk yang ditawarkan oleh SDB ni..
Ada 5 pilihan kotak mengikut saiz yang anda inginkan
Kiri : 3"x5"x24", 5"x5"x24", 3"x10"x24", 5"x10"x24" dan 10"x10"x24"
Ada dua kunci keselamatan. 1 kunci anda pegang, 1 kunci lagi pihak SDB pegang. Bermakna, nak buka kotak ni,wajib ada 2 kunci.1 kunci tak boleh!

Pintu masuk SDB dengan warna temanya oren
Alamat : Lot S2. 15, 2nd Floor, The Summit Subang, USJ 1, 47600 UEP, Subang Jaya.
Tel : 03-8024 8889 / 8024 3389

Pintu masuk secara mengadap. Setiap box mempunyai insurans sebanyak RM10,000. Bank Islam, Asian Finance Bank, AmBank dan Bank Simpanan Nasional merupakan bank yang menggunakan perkhidmatan SDB. Giler cool!

SDB berada di tingkat 2 bangunan Summit. Lepas simpan barang, boleh jalan-jalan window shopping sekali..rambang mataaa..

Harga yang ditawarkan.Cukup murah lagi berpatutan! Lebih-lebih lagi jika anda sewa untuk 2 tahun.Diatas tu,perbandingan harga jika sewa 1 tahun dan 2 tahun. Untuk box kecil, sewaannya serendah RM80/tahun! Cukup murah dan berpatutan!
Bagaimana? Perlukah korang sewa peti keselamatan SDB ni? Bagi aku,ianya sangat perlu. Dikala zaman sekarang jenayah berleluasa, adalah sebaiknya kita hindari barang berharga kita hilang secara keseluruhannya (total lost). Tambahan,korang balik kampung atau pergi bercuti sekalipun, korang boleh bercuti tanpa risau! Peace of mind beb! Untuk maklumat lanjut, layari :
www.safedepositbox.com.my

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...