Saturday, October 1, 2011

Pemilihan Lokasi Rumah

Assalamualaikum dan salam sejahtera=D
Disini aku nak berkongsi sedikit apa yang ada sekitar apartment aku di Seri Angkasa, Seksyen 28, Shah Alam. Tapi sebelum tu, pemilihan lokasi amat penting supaya market value (mv) rumah kita cepat meningkat...lokasi mestilah strategik dan yang paling penting, mudah untuk dapatkan keperluan harian..kalau jauh pun payah jugakkan? Aku cukup puas hati lokasi rumah aku beli sebab apa? hehe..inilah sebabnya :

  1. Kafa Integrasi Darul Quran
  2. Kedai Bingkai GambarDan Cermin Mata
  3. Kedai Serbaneka
  4. Kedai SINGER (menawan keluarga bahagiaaaa...)
  5. Kedai Makan 24 Jam
  6. KFC
  7. Seven Eleven (7-11)
  8. Kedai Dobi.
  9. Kedai Kaca Mata
  10. Kedai Komputer
  11. Kedai Kek
  12. Cosway
  13. Avon
  14. Kedai Baju Karnival
  15. Kedai Salun Dan Dandan
  16. Klinik Aman
  17. Kedai Gambar
  18. Kedai Tayar
  19. Kedai Handphone
  20. Kedai Buku
  21. Pusat Tuisyen
  22. Kedai Air-Condition
  23. Guardian
  24. Kafe Siber
  25. Kedai Perabot
  26. Klinik Shah Alam
  27. Kedai Gunting Rambut
  28. Speedmart
Jenuh gak aku round satu taman dan ambil catatan apa yang ada di sekitar Seri Angkasa..tapi tersangatlah puas hati aku..haha..Nampak? Serba lengkap ada..senang nak cari keperluan harian..setakat makanan dan minuman bagi aku,tiada masalah..sebab aku suka makan..hihi..Jadinya,lokasi tu amat penting! Sebelum beli rumah, buat survey dulu..

Lokasi! Lokasi! Lokasi! =)


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...